Przejdź do głównej części

Finanse w czasie koronawirusa – zgłoś problem Rzecznikowi Finansowemu

Rzecznik Finansowy uruchomił dedykowaną infolinię i adres e-mail do przyjmowania i analizowania zastrzeżeń klientów do działalności instytucji finansowych w związku z pandemią. Tą drogą chce zbierać informacje o pojawiających się nieprawidłowościach i systemowo zapobiegać rozprzestrzenianiu się nieuczciwych praktyk instytucji finansowych.
Jak skontaktować się z Rzecznikiem Finansowym?
Infolinia czynna w godzinach 9-16:
– sprawy ubezpieczeniowo-emerytalne 22 333 73 37
– sprawy bankowo-kapitałowe 22 333 73 38
E-mail: poradyCOVID@rf.gov.pl

Eksperci nie będą doradzali w indywidualnych sprawach zawarcia nowej umowy, czy też aneksu do umowy. Istotą akcji jest to, żeby na podstawie indywidualnych sygnałów, zidentyfikować szkodliwe praktyki w obszarze finansów, które potencjalnie mogą występować w tym trudnym czasie pandemii. Rzecznik Finansowy spodziewa się też sygnałów o pojawianiu się ofert finansowych budzących wątpliwości czy wręcz o próbach finansowych oszustw.

Można zajrzeć do: Finanse w czasie koronawirusa – w pytaniach i odpowiedziach:
Pytania i odpowiedzi dotyczące rynku ubezpieczeniowo-emerytalnego